Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaaminen

Ostaminen Korttelileipomo Ryyni Oy:n verkkokaupasta on helppoa ja nopeaa. Voit tutustua valikoimaamme selaamalla tuotteita verkkokaupassa. Tuotteet lisätään ostoskoriin ”lisää ostoskoriin” -painikkeella. Tuotteiden määrää voi muokata ostoskorissa. Ostoskorin sisältöineen näet sivuston oikeassa yläpalkissa. Joihinkin tuotteisiin liittyy lisävalintoja, kuten maku tai koko, jotka täytyy valita ennen ostoskoriin lisäämistä.

1. Tilaaminen
Kun haluat tilata ostoskorissa olevat tuotteet, paina ”Ostoskori” –painiketta. Painikkeesta siirryt ostoskoriin ja tilauslomakkeeseen. Tarkista ostoskorisi sisältö. Voit muuttaa tuotteiden määrää tai halutessasi poistaa tuotteita korista.
Mikäli haluat jatkaa ostoksia, valitse sivun yläosasta painike "Tuotteet".

2. Maksajan tiedot
Kun ostoskorisi on valmis, siirry kassalle. Täytä tilaajan tiedot. Vaaditut tiedot ovat tilaajan nimi, osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite.
Yritysasiakkaat voivat syöttää myös yrityksen tietoja.

3. Toimitus ja maksutapa
Valitse tilauksen toimitusaika kalenterista. Lyhin toimitusaika tuotteille on 5 vuorokautta. Huomioihan, että hapanjuurileipiä paistetaan tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin. Mikäli tilauksesi toivottu noutoajankohta on keskiviikko ja ostoskorissasi on hapanjuurileipiä, leivät paistetaan edellisenä päivänä.
Kommenttikenttään voit kirjoittaa lisätietoja tai toiveita tilaukseesi liittyen.
Tuotteiden toimitustapa on nouto leipomolta osoitteesta Lossikuja 6, 90500 Oulu. Korttelileipomo Ryynin verkkokauppa toimii Oulun alueella.
Hyväksy tilaus- ja toimitusehdot ruksilla.
Valitse maksutapa klikkaamalla maksutapakuvaketta tai ruksia. Yritysasiakkaat voivat valita maksutavaksi myös laskun.

4. Lähetä tilaus
Lähetä tilaus klikkaamalla ”siirry maksamaan” tai ”lähetä tilaus” -painiketta. Järjestelmä ohjaa seuraavaksi maksamiseen. Tämän vaiheen jälkeen saat sähköpostiisi vahvistuksen tilauksestasi.

Toimitusehdot

1. Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn
Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä.

2. Toimitusaika
Korttelileipomo Ryyni Oy:n verkkokauppa toimii Oulun alueella. Tuotteemme ovat elintarvikkeita ja ne valmistetaan asiakkaille tilauksen perusteella. Tuotteiden säilyvyysajat riippuvat tuotteista. Juustokakut, täytekakut ja voileipäkakut ovat tuoretuotteita, joiden viimeinen käyttöpäivä tulee kolmen päivän päähän valmistuspäivästä. Grazing platterit suosittelemme nauttimaan toimituspäivänä tai viimeistään seuraavana päivänä. Suosittelemme valitsemaan noutopäivän mahdollisimman lähelle tarjoiluajankohtaa kuitenkin siten, että mahdollisen virheen ilmetessä asiakkaalle/toimittajalle jää aikaa hankkia/toimittaa korvaava tuote, riippumatta siitä, onko kyse toimittajan virheestä vai ei.
Tuotteiden toimitusaika on vähintään 5 vuorokautta ennen toivottua noutopäivää. Esimerkiksi tiistaille toivottu noutoajankohta tulee olla tilattuna edelliseen torstaihin mennessä. Tuotteet valmistetaan arkipäivisin asiakkaan valitsemalle noutopäivälle. Tilausten noudot ovat pääsääntöisesti tiistaista torstaihin klo 11–16 ja perjantaisin klo 13-16.30 välillä tai sopimuksen mukaan. Tarvittaessa noutoajankohta voidaan sopia lauantaiaamupäivälle, mikäli leipomolla on mahdollisuus järjestää se. Verkkokauppa ei anna valintaa lauantaille tehdä, vaan asiakkaan tulee olla yhteydessä leipomoon puhelimitse tai sähköpostitse noutoajankohdan sopimiseksi ennen tilauksen tekemistä.

3. Toimitustavat
Tilaamanne tuotteet ovat noudettavissa valitsemananne toimituspäivänä leipomolta osoitteesta Lossikuja 6, 90500 Oulu.

4. Maksutavat
Ostosopimus syntyy, kun Korttelileipomo Ryyni Oy on vahvistanut tilauksen ja asiakas on vastaanottanut tilausvahvistuksen sähköpostitse. Säilyttäkää tilausvahvistus mahdollisen myöhemmän, tilausta koskevan, viestinnän varalle.

Verkkokaupan maksuvälittäjänä toimii Visma Pay (Visma Payments Oy, y-tunnus 2486559-4), joka on rekisteröity Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Maksamiseen siirrytään Visma Payn verkkopalvelun kautta ja tiliotteella ja laskulla maksun saajana näkyy Visma Pay tai Visma Payments Oy. Visma Pay välittää maksut verkkokauppiaalle. Maksaminen on turvallista, sillä kaikki maksutapahtumaa koskevat tiedot välitetään salattua yhteyttä käyttäen niin ettei kukaan ulkopuolinen taho näe maksutapahtuman tietoja.

Visma Pay -palvelun kautta voit maksaa verkkopankkitunnuksilla  tai lompakolla. Käytettävissä ovat seuraavat maksutavat: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Oma Säästöpankki, Säästöpankki, Aktia, Paikallisosuuspankit, S-Pankki, Handelsbanken, Ålandsbanken, Siirto

Visma Pay -maksupalvelun yhteystiedot

Visma Payments Oy (Y-tunnus 2486559-4)
Sähköposti: helpdesk@vismapay.com
Puhelin: 09 315 42 037 (arkisin klo 9-16)
Postiosoite: Brahenkatu 4, 53100 Lappeenranta

Kauppa syntyy verkkokaupan asiakkaan ja Korttelileipomo Ryyni Oy:n välille. Korttelileipomo Ryyni Oy:n vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan yhteyttä leipomoon.

5. Palautusoikeus, tuotevaihdot ja reklamaatiot
Vain viallisilla tai väärillä tuotteilla on palautusoikeus. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja muuttumaton. Mikäli haluatte hyvityksen tuotteesta tai uuden tuotteen viallisen tilalle, teidän tulee palauttaa kyseinen tuote leipomollemme. Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon puhelimitse numeroon 044 975 1183 (ma-pe klo 9–16).
Mikäli tuotteessa on virhe, asiakkaalla on oikeus saada joko uusi samanlainen tai korvaava tuote tai korkeintaan viallisen tuotteen ostohintaa vastaava hyvitys. Ensisijaisesti asiakkaalle toimitetaan uusi tuote tai sitä vastaava, korvaava tuote.
Tuotteen virheettömyys ja sopimuksenmukaisuus tarkistetaan leipomolla tuotetta pakattaessa silmämääräisesti. Asiakkaan on lisäksi tarkistettava tuotteen virheettömyys ja sopimuksenmukaisuus tuotteen noudon yhteydessä. Asiakkaan noutaessa tuotteet leipomolta siirtyy vastuu tuotteen kuljettamisesta ja säilyttämisestä asianmukaisesti asiakkaalle. Asiakkaan tulee huolehtia tuotteen kylmäketjun katkeamattomuudesta kuljetuksen aikana ja sen jälkeen. Tuotteet tulee kuljettaa tasaisella alustalla, kuten auton peräkontissa (ei sylissä tai vinolla auton istuimella) siten, ettei tuote pääse heilumaan ja vaurioitumaan kuljetuksen aikana. Korttelileipomo Ryyni Oy ei vastaa tuotteen virheestä, joka johtuu tuotteen asianmukaisen säilytyksen laiminlyömisestä tai käsittelyvirheen seurauksesta asiakkaan toimesta.
Mikäli tuotteessa havaitaan leipomon toiminnasta johtuva virhe, tulee asiakkaan tehdä ilmoitus virheestä tuotteen vastaanottamista seuraavaan arkipäivään klo 12 mennessä. Virheilmoitusten käsittely aloitetaan normaalina työaikana (ma-pe 9-16) heti virheilmoituksen saapumisen jälkeen. Asiakkaalle ilmoitetaan virheilmoituksen ratkaisusta viivytyksettä. Mikäli tuotteessa havaitaan leipomon vastuulla oleva virhe tai se ei vastaa sopimusta, aloitetaan leipomolla viipymättä tuotteen korjaus tai uuden korvaavan tuotteen valmistus asiakkaalle. Mikäli tuotteen korjaaminen tai korvaavan tuotteen valmistus ei ole mahdollista, hyvitetään asiakkaalle vikaan suhteutettu kohtuullinen, korkeintaan viallisen tuotteen hintaa vastaava summa. Leipomo ei hyvitä tai korvaa asiakkaalle toimituksen viivästymisestä tai tuotteen virheestä johtuvia välillisiä vahinkoja, kuten mielipahaa tai harmia, vaan toimittajan euromääräinen vastuu rajoittuu tuotteen ostohintaan.
Kaikki tilaukseen tai toimitukseen liittyvät reklamaatiot pyydämme lähettämään seitsemän (7) vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta osoitteeseen: info@leipomoryyni.fi tai soittamaan leipomon numeroon 044 975 1183 (ma-pe 9-16).

6. Tilauksen peruminen
Korttelileipomo Ryyni Oy:n ja asiakkaan välinen sopimus tulee voimaan, kun asiakkaalle on toimitettu tilusvahvistus sähköpostitse. Asiakkaalla on mahdollisuus peruuttaa tilaus 3 arkipäivää ennen tilauksen toimitusajankohtaa. Peruutus tulee tehdä klo 15 mennessä. Alle 3 arkipäivää ennen sovittua toimituspäivää peruutetuista tilauksista veloitetaan 100 % tilauksen kokonaissummasta. Peruuttaminen tulee tehdä sähköpostitse info@leipomoryyni.fi tai soittamalla leipomolle 044 975 1183.
Ylivoimainen este (force majeure) vapauttaa Korttelileipomo Ryyni Oy:n sopimuksen mukaisista velvollisuuksista. Ylivoimaisena esteenä pidetään myös Korttelileipomo Ryyni Oy:stä riippumattomia ulkopuolisia asioita, kuten esimerkiksi kuljetus- tai maksunvälityspalvelun keskeytyminen tai vakava häiriö, henkilökunnan sairastuminen, leipomo- tai kuljetusalan työtaistelutoimenpide, onnettomuus, vaaratilanne tai sellaisen uhka.
Korttelileipomo Ryyni Oy:llä ei ole velvollisuutta korvata asiakkaalle toimituksen viivästymisestä, virheellisyydestä tai toimittamatta jättämisestä aiheutunutta vahinkoa, joka on syntynyt ylivoimaisen esteen seurauksena.

8. Ehtojen muuttaminen
Korttelileipomo Ryyni Oy pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja yksipuolisella päätöksellä voimassa olevan lain puitteissa.

Shopping Cart